GALLERIER OG ANDET

Nyt galleri som nabo til Politigården

31. januar 2018

Et nyt galleri, Galleri Wärme er netop åbnet i Edvard Falcks Gade 3. Da vi dermed er at betragte som naboer, vil jeg gøre opmærksom på dette og håber at det vil have Jeres interesse.

Galleri Wärme udstiller moderne kunst og viser netop nu, og indtil den 17. marts udstillingen “genbrugt” af den svenske billed – og performance kunstner, Ebbe Pettersson. I perioden 23. marts til den 16. juni viser galleriet malerier af den franske kunstner Marc Desmullier. Udstillinger og andre arrangementer vil være at finde på hjemmesiden www.galleriwarme.dk.

Vi håber at se Jer som enkeltpersoner eller ved en speciel visning for Jeres forenings medlemmer. Galleri Wärme er åbent hver lørdag fra 12-16 og ellers efter aftale på mail@galleriwarme.dk.

Nærmere oplysninger kan også fås hos undertegnede på 28 71 54 66.
Med venlig hilsen, Marie Wärme